• برند شما آن چیزی‌است‌که
  • وقتی شما در اتاق نیستید، مردم پشت سر شما می‌گویند.
  • جِف بزوس | مدیر سایت آمازون
برند، هرچیزی در مورد شما است؛ کیفیت، خدمات، ارزش، یکپارچگی، اخلاق کاری، قدرت و هدف ایجاد شماست. مردم نظراتشان را، چه شما برند خود را مرحله‌به‌مرحله توصیف کنید و چه نکنید، بیان می‌کنند. ایجاد یک برند خوب نیازمند سرمایه‌گذاری بر توسعه سازگار با موجودیت شما می‌باشد. آن‌ را تعریف و کنترل کنید و برند خود را شکل دهید و در آخر آنرا در معرض نمایش قراردهید. اگر شرکت شما بتواند متمایز و مناسب باشد و تجربهٔ مشتریان خود را کنترل کند، تمام محصولات و نه فقط یک محصول و خدمت خاص را خواهید فروخت.

"برندهایی موفق بـرای تسخیر قلب مصرف کنندگان"

کارشناسان تیم ما خدماتی جامع، متناسب و بی نظیر را در حوزه برندینگ ارائه می دهند که موجب انقلابی در بازاریابی و فروش محصولات و خدمات شرکت ها گردیده است. برندهایی که با مصرف کننده ارتباطی سریع برقرار کرده و داستان های قانع کننده ای برای آنها ارایه می دهند. برندهایی که اغوا کننده و عاطفی بوده و در عرض چند ثانیه وارد زندگی آنها می شوند.
ما آژانس برندینگ خلاقی هستیم که از قدرت احساسات برای رشد و ایجاد دگرگونی در برند استفاده می کند.
در طول سال های گذشته، تمرکز ما بر استراتژی برندینگ و طراحی نام تجاری، موفقیت بسیاری از سازمان های تولیدی و تجاری را شکل داده است؛
icon39.png

مراحل بازاریابی دیجیتال کاوش رایان

مرحله اول ) چشم انداز شما را شناسایی می کنیم
قبل از هر چیز از شما می پرسیم، چه در ذهن می پرورانید؟ می خواهید به کجا برسید؟ هدف نهایی شما چیست؟ در نهایت به دنبال چه چیزی هستید؟ زمانی که هدف و چشم انداز را مشخص نکرده اید، نمیدانیم چه بودجه ای باید هزینه کنیم، چه روش هایی را برای بازاریابی و تبلیغات باید به کار گیریم و در نهایت اینکه کجا، از طریق چه کانال های توزیعی و برای چه جامعه هدفی باید استراتژی های خود را تدوین کنیم.
مرحله دوم ) گذشته‌ی شما را به دقت آنالیز می کنیم
مرحله سوم ) مشتریانِ هدف شما را شناسایی می کنیم
مرحله چهارم ) ابزارهای بازاریابی دیجیتال را تعیین می کنیم
مرحله پنجم ) برنامه ریزی استراتژیک انجام می دهیم.

زمینه های مشاوره

ما در چه زمینه‌هایی می‌توانیم به کسب و کار شما کمک کنیم؟

  • برندینگ و هویت تجاری
برندینگ و هویت تجاری
  • طراحی محصول و خدماتطراحی محصول و خدمات
  • تبلیغات اینترنتیتبلیغات اینترنتی
  • تجربه کاربری (UX)تجربه کاربری (UX)
  • سئو و بهینه سازیسئو و بهینه سازی
  • بازاریابی محتوابازاریابی محتوا
  • بازاریابی شبکه های اجتماعیبازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ابزارهای بازاریابی دیجیتالابزارهای بازاریابی دیجیتال
  • تحلیل و توسعهتحلیل و توسعه

تعرفه های مشاوره و بازاریابی

تلاش های بازسازی برند ممکن است در قالب تجدید نظر در نام برند، لوگوی برند، بسته بندی محصولات، شعار های کلیدی و تگ لاین های برند و غیره به روز نمایند. در این شرایط یک مشاور و مجری مجرب بهترین راهکارها را با کمترین عواقب در اختیار صاحبان سازمان قرار داده و تصویر جدیدی را از سازمان ترسیم می نماید. این خدمت تخصص همکاران ما در کانون تبلیغاتی و برندینگ کاوش رایان است تا ضمن ارایه مشاوره تخصصی در این زمین با درنظر گرفتن شرایط موجود سازمان ضمن کاهش عواقب و هزینه های معنوی این اقدام پر خطر تصویر مطلوب را از سازمان در ذهن مخاطبان ترسیم نماید. ما تلاش می کنیم از تهدیدهای این اقدام پر ریسک بازاریابی فرصت های جدیدی را برای شما فراهم نماییم

مشاوره تلفنی
کافی است با تلفن ثابت با خط اختصاصی مشاوره کاوش رایان تماس بگیرید تا کارشناسان ما با دقت و دلسوزی پاسخگوی نیازهای شما باشند.
تماس بگیرید: 09126454718
2900 تومان / هر دقیقه
مشاوره حضوری
در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.
ثبت درخواست
180 هزار تومان / هر ساعت
مقالات
چگونه برند سازی کنیم چگونه برند سازی کنیم

برندسازی یا Branding یکی از اقدامات مهم و اساسی در راه اندازی، مدیریت و توسعه کسب و کار است. اگر هدف بزرگی داریم و می خواهیم نام و محبوبیت کسب و کارمان بر سر زبان ها باشدباید اصول و قواعد برندینگ ر...