ما آژانس برندینگ خلاقی هستیم که از قدرت احساسات برای رشد و ایجاد دگرگونی در برند استفاده می کند.

در طول سال های گذشته، تمرکز ما بر استراتژی برندینگ و طراحی نام تجاری، موفقیت بسیاری از سازمان های تولیدی و تجاری را شکل داده است؛

"برندهایی موفق بـرای تسخیر قلب مصرف کنندگان"

کارشناسان تیم ما خدماتی جامع، متناسب و بی نظیر را در حوزه برندینگ ارائه می دهند که موجب انقلابی در بازاریابی و فروش محصولات و خدمات شرکت ها گردیده است. برندهایی که با مصرف کننده ارتباطی سریع برقرار کرده و داستان های قانع کننده ای برای آنها ارایه می دهند. برندهایی که اغوا کننده و عاطفی بوده و در عرض چند ثانیه وارد زندگی آنها می شوند.

خدمات مشاوره برندینگ:
• شناسایی جایگاه برند: تحقیق، مصاحبه، نظر سنجی، بررسی تجربیات مشتریان و شناسایی نقاط قوت و ضعف رقبا
• مشاوره و برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند: شخصیت برند، ارزش برند، خواص برند، حس برند، برنامه ریزی توسعه برند، جایگاه سازی، توسعه محصول، استراتژی طراحی هویت برند، بررسی کانال های ارتباطی برند با مشتریان، استراتژی رسانه ای برند، استراتژی نقاط تماس

مشاوره بازاریابی



تلاش ما در درجه نخست مشاوره حرفه ای به دارندگان کسب و کار برای حرکت در مسیر صحیح می باشد. کاوش رایان آمادگی دارد تا با مشاوره بازاریابی تخصصی تجارت شما را از دیدگاه مشتریان بازنمایی کند تا شما از نیاز ها و خواسته های ارضا نشده مشتریان آگاهی یافته و برای رفع آن برنامه ریزی کنید.
شما پس از مشاوره قادر خواهید بود تفکرات سیستماتیک بازاریابی را در سازمان نهادینه کرده و اهداف بازاریابی خود را به روشنی برای سازمان تان تبـیـین کنید و نوعی از بازاریابی اثر بخش را برای افزایش فروش و کسب سهم بیشتری از بازار را به کار گیرید. تحقیق، مطالعه، برنامه ریزی و سپس اجرا یک برنامه بازاریابی با یک مشاوره حرفه ای تکمیل می شود و این کاری است که ما متخصص آن هستیم.

کسب و کارتان را در مسیر صحیح قرار می دهیم.

فرآیند مشاوره بازاریابی در کاوش رایان:

1. ارزیابی وضعیت موجود و انجام تحقیقات
• طراحی مدل های تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی
• بررسی فعالیتهای بازاریابی صورت گرفته توسط سازمان تاکنون

2. طراحی و تدوين استراتژی و برنامه بازاریابی
• طراحی ، ایجاد و تعریف سیستم بازاریابی و پیاده سازی آن
• بررسی محیط های توسعه بازار و ارائه پیشنهادات کسب سهم بازار
• بخش بندی، تعیین هدف و جایگاه یابی
• تعیین ملاک های مناسب بخش بندی بازار
• گزینش بخش های جذاب بازار برای ورود
• تدوین استراتژی های رقابتی در برنامه بازاریابی

3. پیاده سازی، نظارت و اجرای برنامه
• تدوین برنامه های پیشبرد فروش براساس آمیخته بازاریابی
• فرآیند تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی
• اصول قیمت گذاری و مدیریت قیمت ها در بازار
• تشریح انواع کانال ها و مدل های توزیع
• جایگاه تبلیغات در مدیریت ترویج
• روش های تهیه بانک های اطلاعاتی مفید
• آموزش بازاریابی به پرسنل سازمان
• تشکیل ، هدایت و نظارت بر عملکرد تیم بازاریابی
• مکانیزم ایده پردازی بازاریابی

انتخاب نام برند


چگونه نام تجاری خود را انتخاب می کنید؟

اگر شما نیز تا به حال سعی در انتخاب یک نام تجاری داشته اید، می دانید که این روند می تواند ازطرفی بسیار ملال آور بوده و در عین حال بسیار حیاتی باشد و گاه تجارت شما را دچار مشکل نماید.
با کمک متخصصان کاوش رایان شما می توانید نام شرکت جدید خود را به سهولت انتخاب کنید. ما هنگام انتخاب نام تجاری، در مورد کلماتی که در زندگی روزمره استفاده می شوند فکر می کنیم. ما بر روی واژه هایی که با تجارب حسی خاص مرتبط هستند، تمرکز می کنیم: کلماتی سبک در عین حال پرقدرت، خوش آهنگ، پرکاربرد، سلیس، واجد املای ساده و در عین حال کلماتی که مایلید با آن هدف خود را به مشتری القا کنید. مفاهیمی مرتبط با کسب و کار شما و واجد احساسات و تجربیات مخاطب. واژه هایی که مفهوم آن با بیشترین تعداد افراد ممکن ارتباط برقرار کند و آن را به خاطر بیاورند. حتی اگر در مواردی امکان پیدا نکردن واژه مناسب وجود نداشت ما می توانیم آنرا برای شما اختراع کنیم! و کلمات جدیدی را برای کسب و کار شما پشنهاد دهیم.

اگر واژه مناسب نیافتید ما آن را برای شما اختراع می کنیم!

کارشناسان کاوش رایان قادرند با کاوش در گویش ها، لهجه ها و حتی زبان های بیگانه اصطلاحات و واژه های جدیدی را خلق کنند و ضمن بررسی معنایی آن با فرهنگ محل مورد استفاده خطرات واژه گزینی نامناسب را به حداقل ممکن کاهش دهند.

هویت برند



تمام مولفه های مربوط به یک محصول، خدمات و شرکت یا شخص هویت برند نامیده می شود. برخی از این موارد عبارتند از: نام، لوگو، تن و آوا، شعار، متن و شکل که موجب تمایز می گردد. هویت برند پیامی است که مشتری از محصول، شخص یا چیزی دریافت می کند. هویت برند محصول را به رسمیت می شناسد و موجب سازگاری پیام با مخاطب می شود لذا باید ثبات داشته باشد.

هر شرکت با تعریف هویت برند خود این پیام را به شرکای تجاری، مشتریان و کارکنان سازمان خود می دهد که ما چگونه سازمانی و با چه اهدافی هستیم. به بیان دیگر شرکت با تبیین هویت بصری، تصویر ذهنی مطلوب خود را برای شکل گیری در ذهن مشتری در آینده ترسیم مینماید.

ما خالق جوهره برند شما هستیم.

هویت بصری ارایه دستور العمل برای تمامی شئون یک سازمان است و به نوعی می توان آن را فرهنگ آن سازمان نامید. هویت بصری استاندارهای تبلیغاتی یک برند را تبیین می کند. هویت برند باید با تصویر برند در هماهنگی کامل باشد و تلاش شود تا به بیشترین وجه ممکن هویت با تصویر مطابقت داشته باشد.

پیش نیاز های هویت برند
• تجزیه و تحلیلSWOT شرکت در جهت تبیین اهداف و راهکارهای رسیدن به آن
• تعیین اهداف کلیدی کسب وکار
• شناسایی مشتریان
• تعیین شخصیت و پیامی که برند، قصد ارتباط با آن را دارد

هویت برند حاصل تلاش استراتژیست های خلاقی است که ضمن شناخت کافی از سازمان، مناسب ترین پیام و اهداف را از طریق عناصر بصری و مفهومی برای سازمان تبیین می کنند. ما در کانون تبلیغاتی و برندینگ کاوش رایان با بهره گیری از تیمی خلاق و کارآزموده مفتخر به خلق هویت برندی قدرتمند برای سازمان ها، شرکت ها و افراد بوده ایم و آمادگی داریم تجریبات خود را در این عرصه در اختیار نام های تجاری نوظهور قرار دهیم.


بازسازی برند


بازسازی برند (Rebranding) ایجاد یک نگاه جدید و احساس متفاوت برای یک محصول یا یک شرکت می باشد که گاهی به مرور زمان برای بسیاری از برندها اتفاق افتاده است. هدف اصلی از بازسازی برند در فعالیت های بازاریابی تغییر ادراک مشتری در مورد یک محصول، خدمات یا شرکت است و موجب می شود که برند مدرن تر و مرتبط با نیاز های مشتری در نظر آید.

دلایل بسیاری باعث احساس نیاز برای احیا برند می شوند. دلایلی همچون: تغییر موقعیت شرکت و چشم انداز آن و تغییر تمرکز آن بر موارد دیگر، تنظیم موقعیت شرکت نسبت به رقبا، به روز رسانی تصویر کهنه برند و ایجاد یک تصویر جدید و جوان از شرکت، گسترش دامنه کسب و کارو نیز پاک نمودن عواقب تغییرات بزرگی در شرکت نظیر ادغام یا خرید قابل توجه سهام آن و تغییر مدیریت و استراتژی. در این حالت برندها با ایجاد یک تصویر جدید از مدیریت سعی می نمایند خود را از مشکلات گذشته دور نمایند.

لباسی نو بر قامت نام تجاری شما


تلاش های بازسازی برند ممکن است در قالب تجدید نظر در نام برند، لوگوی برند، بسته بندی محصولات، شعار های کلیدی و تگ لاین های برند و غیره به روز نمایند.
در این شرایط یک مشاور و مجری مجرب بهترین راهکارها را با کمترین عواقب در اختیار صاحبان سازمان قرار داده و تصویر جدیدی را از سازمان ترسیم می نماید. این خدمت تخصص همکاران ما در کانون تبلیغاتی و برندینگ کاوش رایان است تا ضمن ارایه مشاوره تخصصی در این زمین با درنظر گرفتن شرایط موجود سازمان ضمن کاهش عواقب و هزینه های معنوی این اقدام پر خطر تصویر مطلوب را از سازمان در ذهن مخاطبان ترسیم نماید. ما تلاش می کنیم از تهدیدهای این اقدام پر ریسک بازاریابی فرصت های جدیدی را برای شما فراهم نماییم.

مراحل بازاریابی دیجیتال :

مرحله اول ) چشم انداز شما را شناسایی می کنیم
قبل از هر چیز از شما می پرسیم، چه در ذهن می پرورانید؟ می خواهید به کجا برسید؟ هدف نهایی شما چیست؟ در نهایت به دنبال چه چیزی هستید؟ زمانی که هدف و چشم انداز را مشخص نکرده اید، نمیدانیم چه بودجه ای باید هزینه کنیم، چه روش هایی را برای بازاریابی و تبلیغات باید به کار گیریم و در نهایت اینکه کجا، از طریق چه کانال های توزیعی و برای چه جامعه هدفی باید استراتژی های خود را تدوین کنیم.
مرحله دوم ) گذشته‌ی شما را به دقت آنالیز می کنیم
مرحله سوم ) مشتریانِ هدف شما را شناسایی می کنیم
مرحله چهارم ) ابزارهای بازاریابی دیجیتال را تعیین می کنیم
مرحله پنجم ) برنامه ریزی استراتژیک انجام می دهیم.